Segway Forum banner
21 - 26 of 26 Posts
Ja również mam ten sam problem, trudno jest zmieniać biegi. Nie zawsze, ale czasami trudno jest zmienić biegi i nie powinienem musieć tak mocno pchać.

Z tego, co przeczytałem, myślę, że problem leży w skrzyni biegów CVT. Aby biegi prawidłowo się zazębiały, skrzynia biegów musi być idealnie dostrojona, a sprzęgło wtórne nie może się obracać itp.

Więc wydaje mi się, że problem leży po stronie fabryki. To nowy produkt, to ich pierwszy model i wciąż nie mają w 100% dopracowanego procesu montażu tego wrażliwego elementu.

Kiedy go kupiłem, już wiedziałem o tym problemie, który nie dotyczy wyłącznie Segwaya, a nowa maszyna nie powinna wymagać od mechanika demontażu skrzyni CVT, aby sprawdzić, czy wszystko jest prawidłowo dostrojone, ale myślę, że niektóre jednostki tego wymagają.
 
Tak, ale gwarancja jest na to! Budujesz maszynę, potem znajdujesz błędy, a później je naprawiasz. Mam nadzieję, że ktoś z Segway przeczyta te komentarze i ZROBI coś z tym, a nie tylko typowy bieg do następnego serwisu, wszystkie ATV to robią i więcej WYMÓWEK od OFICJALNYCH sprzedawców i pudełek.

Sprzedajesz produkty o złym montażu, rozpoznajesz to i naprawiasz. Kolej na SEGWAY!
 
Aktualizacja dotycząca problemów ze sprzęgłem głównym Segway. Według dealera, u którego kupiłem mojego 570 Snarler'a, wymienili 3 sprzęgła główne z powodu awarii i mają dodatkowe 4 w zamówieniu oczekującym (w tym moje) do wymiany. Doradca serwisowy stwierdził, że Segway jest świadomy i potwierdza, że ​​istnieje wada produktu. W związku z tym wszystkie nowe modele 2022, 2023 będą budowane z użyciem innego stylu sprzęgła CVT, jak sądzę. Zatem każdemu, kto doświadcza problemów ze zmianą biegów, radzę, aby to sprawdził i wymienił, jeśli okaże się, że tak jest. Mam nadzieję, że to pomoże
Czy wiesz (lub ktokolwiek) przypadkiem, które jest nowe sprzęgło CVT, które jest instalowane, patrząc na pokrywę? Mam powód, by wierzyć, że nowe to pokrywa po prawej stronie (zaznaczona na czerwono), chcę kupić Snarler'a i chcę się upewnić, że ma zaktualizowany CVT!

 

Attachments

Mam problem ze zmianą z D na R lub w ogóle, gdy skrzynia biegów jest pod obciążeniem, na przykład stojąc w miejscu na wzniesieniu lub na nierównym terenie.
Mam użyć siły, aby zmienić bieg, lub spróbować uwolnić układ napędowy od obciążenia przed zmianą biegu.
To prawie tak, jakbym wyginał drążek zmiany biegów.
Kiedy układ napędowy jest bez oporu, działa prawidłowo.
Quad musi swobodnie toczyć się przez ostatni metr lub tak bez żadnego gazu, aby w ogóle umożliwić zmianę biegu.
Czy ktoś jeszcze doświadczył tego samego?
Mój jest z 2023 roku i mam ten problem od pierwszych opadów śniegu
 
Nie zgadzam się, ponieważ układ biegów to parkowanie-wsteczny-neutralny-wysoki-niski, a bieg utknie na niskim, więc nie przechodzi na neutralny, to co sugerujesz jako rozwiązanie nie działa. Bez ruszania maszyną mogę przejść z parkowania na niski, a dźwignia nie rozłączy się łatwo
Najłatwiejszym sposobem jest wyłączenie go, wtedy dźwignia zmiany biegów porusza się łatwo. NIE TAK POWINIEN DZIAŁAĆ NOWY ROWER
 
21 - 26 of 26 Posts