Segway Forum banner

Trudno zmienić bieg Snarler AT6 L Deluxe

24K views 25 replies 14 participants last post by  SegwaySam  
#1 ·
Mam problem ze zmianą z D na R lub w ogóle, gdy skrzynia biegów jest pod obciążeniem, na przykład stojąc w miejscu na wzniesieniu lub na nierównym terenie.
Muszę użyć siły, aby zmienić bieg, lub spróbować uwolnić układ napędowy od obciążenia przed zmianą biegu.
To prawie tak, jakbym wyginał drążek zmiany biegów.
Kiedy układ napędowy nie stawia oporu, działa prawidłowo.
Quad musi swobodnie toczyć się przez ostatni metr lub więcej bez gazu, aby w ogóle umożliwić zmianę biegu.
Czy ktoś jeszcze doświadczył tego samego?
 
#2 ·
Mam problem ze zmianą z D na R lub w ogóle, gdy skrzynia biegów jest pod obciążeniem, na przykład stojąc w miejscu na wzniesieniu lub na nierównym terenie.
Mam użyć siły, aby zmienić bieg, lub spróbować uwolnić układ napędowy od obciążenia przed zmianą biegu.
To prawie tak, jakbym wyginał drążek zmiany biegów.
Kiedy układ napędowy jest bez oporu, działa prawidłowo.
Quad musi swobodnie toczyć się przez ostatni metr lub tak bez żadnego gazu, aby w ogóle móc zmienić bieg.
Czy ktoś jeszcze doświadczył tego samego?
Mam podobny problem z wyjściem z niskiego biegu, brak instrukcji warsztatowej nie ułatwia regulacji i mam nadzieję, że będą mogli to naprawić, gdy pójdzie do serwisu, ponieważ mam nadzieję, że jest to problem gwarancyjny.
 
#4 ·
Mam problem ze zmianą z D na R lub w ogóle, gdy skrzynia biegów jest pod obciążeniem, na przykład stojąc w miejscu na wzniesieniu lub na nierównym terenie.
Mam użyć siły, aby zmienić bieg, lub spróbować uwolnić układ napędowy od obciążenia przed zmianą biegu.
To prawie tak, jakbym wyginał drążek zmiany biegów.
Kiedy układ napędowy jest bez oporu, działa prawidłowo.
Quad musi swobodnie toczyć się przez ostatni metr lub tak bez żadnego gazu, aby w ogóle móc zmienić bieg.
Czy ktoś jeszcze doświadczył tego samego?
Ten sam problem tutaj. Kupiłem swój w grudniu i zauważyłem, że dźwignia zmiany biegów była od czasu do czasu trochę trudna w użyciu. Dzisiaj zniknęło to wszystko. W ogóle nie mogę go zmienić. Używałem go tylko w niskim zakresie i jest teraz na przyczepie zmierzającej do dealera rano. Uwielbiam wygląd roweru i jeździ się nim dobrze, ale mam na nim 20 godzin i około 40 km. Jak tylko zostanie naprawiony w ramach gwarancji, wymienię go. Nowe ATV nie powinny mieć tego problemu po 20 godzinach. Ten rower był błędem i na pewno przejdę do Cata lub czegoś innego, podczas gdy ten ma jeszcze trochę wartości w rozliczeniu. Będę informować Cię na bieżąco o tym, co odkryję.
 
#5 ·
To nie jest problem ze Snarlerem, jest to powszechne we wszystkich automatycznych skrzyniach biegów w quadach 4x4. Rozwiązaniem jest wrzucenie na luz, aby zwolnić biegi i pozwolić mu się toczyć, i/lub wyprostowanie kół, aby odciążyć mechanizmy różnicowe. Zrozumienie mechaniki układu napędowego wyjaśni twoje problemy.

Mogę utrzymać swój w pozycji Park z 500 kg kłód w przyczepie na zboczu i wrzucić na Low (Drive), pod warunkiem, że koła są proste, i odjechać. Snarler to niesamowity koń roboczy.
 
#7 ·
To nie jest problem ze Snarlerem, jest to powszechne we wszystkich automatycznych skrzyniach biegów w quadach 4x4. Rozwiązaniem jest wrzucenie na luz, aby zwolnić biegi i pozwolić mu się toczyć, i/lub wyprostowanie kół, aby odciążyć mechanizmy różnicowe. Zrozumienie mechaniki układu napędowego wyjaśni Twoje problemy.

Mogę utrzymać swój w pozycji Park z 500 kg drewna w przyczepie na zboczu i wrzucić na Low (Drive), pod warunkiem, że koła są proste, i odjechać. Snarler to niesamowity koń roboczy.
Nie zgadzam się, ponieważ układ biegów to park-reverse-neutral-high-low, a bieg utknie na niskim, więc nie przechodzi na neutralny, to co sugerujesz jako rozwiązanie nie działa. Bez przesuwania maszyny mogę przejść z pozycji park na low, a dźwignia nie rozłączy się łatwo.
 
#6 ·
Właściwie to mam Arctic Cat 700 TRV Cruser z 2011 roku z przebiegiem 8000 km i nigdy nie miałem takiego problemu. Tylko do wiadomości: dealer zadzwonił do mnie dzisiaj i powiedział mi, że sprzęgło główne jest uszkodzone. Zatem albo to tylko jednorazowy przypadek, albo potencjalny problem ze sprzęgłem w całej partii. Czas pokaże. Super, że jest na gwarancji, ale nie jest to miłe uczucie od samego początku. Mam już 14. nowy ATV od ponad 45 lat, więc nie jestem ekspertem, ale powiedziałbym, że zajmuję się tym od jakiegoś czasu. Jak powiedziałem, Segway to jeden z ładniej wyglądających motocykli i czas pokaże. Również kontrolka czujnika oleju, która zapala się przy każdym drugim uruchomieniu. Technik powiedział mi, że wymienił ich 20, wszystkie dość nowe prosto z fabryki. Zatem kolejny powszechny problem, o którym należy pamiętać. Mam nadzieję, że to tylko pech... ale jeśli masz problemy z trudną lub bardzo trudną zmianą biegów, to może być winowajca.
 
#8 ·
Całkowicie się z tobą zgadzam....większość dotychczasowych raportów dotyczy trudności ze zmianą biegów. W moim przypadku było to tak ekstremalne, że doprowadziło do awarii sprzęgła. Kiedy motocykl jest wyłączony, mogę trzymać hamulec nożny i czasami zmieniać biegi. Ale kiedy działał, było tak źle, że było to niemożliwe. Musiałem go wyłączyć i spróbować zmienić bieg....więc przynajmniej widzimy wspólny problem w tych raportach. Z każdym produktem masz problemy, które się pojawiają i znikają. Ale w tym względzie mam przeczucie, że może być problem z wadliwym sprzęgłem. Mam nadzieję, że Segway dostarczy nowe sprzęgła z innego źródła.
 
#9 ·
Aktualizacja dotycząca problemów ze sprzęgłem głównym Segway. Według dealera, u którego kupiłem mojego 570 Snarler, wymienili 3 sprzęgła główne z powodu awarii i mają dodatkowe 4 w zamówieniu oczekującym (w tym moje) do wymiany. Doradca serwisowy stwierdził, że Segway jest świadomy i potwierdza, że istnieje wada produktu. W związku z tym wszystkie nowe modele 2022, 2023 będą, jak sądzę, budowane przy użyciu innego stylu sprzęgła CVT. Zatem każdemu, kto doświadcza problemów ze zmianą biegów, radzę, aby to sprawdził i wymienił, jeśli okaże się, że tak jest. Mam nadzieję, że to pomoże.
 
#10 ·
Aktualizacja dotycząca problemów ze sprzęgłem głównym Segway. Według dealera, u którego kupiłem mojego 570 Snarler, wymienili 3 sprzęgła główne z powodu awarii i mają dodatkowe 4 w zamówieniu oczekującym (w tym moje) do wymiany. Doradca serwisowy stwierdził, że Segway jest świadomy i potwierdza, że ​​istnieje wada produktu. W związku z tym wszystkie nowe modele 2022, 2023 będą budowane z użyciem innego stylu sprzęgła CVT, jak sądzę. Zatem każdemu, kto doświadcza problemów ze zmianą biegów, radzę, aby to sprawdził i wymienił, jeśli okaże się, że tak jest. Mam nadzieję, że to pomoże
Dziękuję za aktualizację
 
#12 ·
Czy jest jakaś różnica między 570 snarler a segway snarler 600gl, ponieważ w dokumentach mam napisane snarler 600gl.
Poza rzeczywistą pojemnością silnika, wierzę, że są one w dużej mierze takie same. Nie cytuj mnie co do tego na pewno. Myślę, że może to być inny model na inny rynek, ale może bardzo podobny do 570 Snarler AT6.
 
#16 ·
Jako dealer Segway'a zauważyłem, że niektóre egzemplarze działają lepiej niż inne już od linii produkcyjnej. Więc może problem z przełączaniem ma coś wspólnego z tym, kto montuje zespół przekładni...??? Czy nowy właściciel powinien wymienić olej wcześniej niż podczas pierwszego serwisu? A może mogę spróbować wymienić olej, jeśli nowy olej da inny rezultat niż olej fabryczny...
 
#21 · (Edited)
Ja również mam ten sam problem, trudno jest zmieniać biegi. Nie zawsze, ale czasami trudno jest zmienić biegi i nie powinienem musieć tak mocno pchać.

Z tego, co przeczytałem, myślę, że problem leży w skrzyni biegów CVT. Aby biegi prawidłowo się zazębiały, skrzynia biegów musi być idealnie dostrojona, a sprzęgło wtórne nie może się obracać itp.

Więc wydaje mi się, że problem leży po stronie fabryki. To nowy produkt, to ich pierwszy model i wciąż nie mają w 100% dopracowanego procesu montażu tego wrażliwego elementu.

Kiedy go kupiłem, już wiedziałem o tym problemie, który nie dotyczy wyłącznie Segwaya, a nowa maszyna nie powinna wymagać od mechanika demontażu skrzyni CVT, aby sprawdzić, czy wszystko jest prawidłowo dostrojone, ale myślę, że niektóre jednostki tego wymagają.
 
#22 ·
Tak, ale gwarancja jest na to! Budujesz maszynę, potem znajdujesz błędy, a później je naprawiasz. Mam nadzieję, że ktoś z Segway przeczyta te komentarze i ZROBI coś z tym, a nie tylko typowy bieg do następnego serwisu, wszystkie ATV to robią i więcej WYMÓWEK od OFICJALNYCH sprzedawców i pudełek.

Sprzedajesz produkty o złym montażu, rozpoznajesz to i naprawiasz. Kolej na SEGWAY!
 
#24 ·
Mam problem ze zmianą z D na R lub w ogóle, gdy skrzynia biegów jest pod obciążeniem, na przykład stojąc w miejscu na wzniesieniu lub na nierównym terenie.
Mam użyć siły, aby zmienić bieg, lub spróbować uwolnić układ napędowy od obciążenia przed zmianą biegu.
To prawie tak, jakbym wyginał drążek zmiany biegów.
Kiedy układ napędowy jest bez oporu, działa prawidłowo.
Quad musi swobodnie toczyć się przez ostatni metr lub tak bez żadnego gazu, aby w ogóle umożliwić zmianę biegu.
Czy ktoś jeszcze doświadczył tego samego?
Mój jest z 2023 roku i mam ten problem od pierwszych opadów śniegu